FILMOWA ZAPOWIEDŹ OPOWIADANIA "TYLKO JEDNO ŻYCZENIE..."

Po nieco dłuższej, niż planowałam przerwie, przychodzę dzisiaj do Was z filmową zapowiedzią mojego świątecznego opowiadania pt "Tylko jedno życzenie...". Filmik stworzyła dla mnie Ola z IndiaEuroStory, której raz jeszcze bardzo mocno dziękuję! 

Premiera zbioru opowiadań pt "Pod świątecznym niebem" już 6 grudnia! Antologię będzie można zakupić we wszystkich większych księgarniach internetowych.



Krótka zapowiedź mojego opowiadania :

Ada i Piotrek tworzyli przed laty udany związek. Przez jedno kłamstwo wszystko to, co budowali przez długi czas runęło, jak domek z kart. Postanowili się rozstać i żyć z dala od siebie. Wszystko zmienia się jednak po latach, kiedy spotykają się przypadkiem w rodzinnej miejscowości i... na nowo zakochują się w sobie. Jednakże, czy skomplikowana przeszłość pozwoli im o sobie zapomnieć i ułożyć nową relację?

Koniecznie dajcie znać, czy czekacie na tę antologię równie mocno, jak ja? ;-)

1 komentarz:

Uwikłani w księgarniach