[ZAPOWIEDŹ WYDAWNICZA] : "Pod świątecznym niebem" - zbiór opowiadań z moim udziałem!

Kilka dni temu opublikowałam na blogu post, którego treść stanowił pierwszy rozdział mojego opowiadania świątecznego. Kiedy zaczęłam je pisać, nawet przez myśl mi nie przeszło, że zostanie ono wydane. I to jeszcze w tym roku, w towarzystwie tak fascynujących, polskich autorek. Jest mi niezwykle miło, że mogłam znaleźć się w takim gronie.

"Tylko jedno życzenie..." już niedługo zatem może pojawić się w Waszych dłoniach, tak jak i wszystkie pozostałe opowiadania ;-)
Oprócz mnie udział w tym projekcie wzięły takie autorki, jak np. Małgorzata Manelska - autorka świetnej książki pt "Zapach Mazur", Aneta Grabowska - debiutująca w tym roku powieścią "Tu i teraz", czy chociażby dopiero co stawiająca swoje pierwsze kroki Angelika Ślusarczyk, której debiutancka książka zostanie wydana w przyszłym roku.
Myślę zatem, że jest na co czekać ;-)

"Pod świątecznym niebem" tradycyjnie pojawi się w dwóch wersjach i jako e-book, i jako wersja papierowa. Planowana premiera to początek grudnia tego roku. Przyznam szczerze, że już nie mogę się doczekać!
Moje opowiadanie jest już skończone i oczekuje redakcji. 
Wkrótce przekażę Wam więcej informacji dotyczących tego zbioru.

Pozdrawiam,
Adriana

7 komentarzy:

  1. Zapomniałam dodać,że cały dochód z gaży autorskiej zostanie przekazany na cele charytatywne,a dokładniej na pomoc dla niepełnosprawnych dzieci ze Szczytna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie przeczytałabym ten zbiór opowiadań, lubię takie świąteczne klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :))) Super, że Ci się udało :) Chętnie przeczytam je w okresie światecznym. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawe i gratulacje !!!!

    OdpowiedzUsuń

Uwikłani w księgarniach