FINALNA WERSJA OKŁADKI DO "UWIKŁANYCH 2"


Z radością przedstawiam Wam dzisiaj finalną wersję okładki do drugiego tomu Uwikłanych. Muszę przyznać, że jest to szczególnie bliska mi książka, dlatego też cieszę się, że wygląda dokładnie tak, jak chciałam ;-) Wydawnictwo WasPos sprawiło mi ogromną radość, za którą bardzo, bardzo dziękuję ;-)

Książka ta będzie też moją najdłuższą jak dotąd książką - będzie miała aż 306 stron. Czy to nie wspaniałe? No przyznajcie sami :-)

Oficjalna data premiery to 8 marca 2019 roku. Tak jak w przypadku Marokańskiego słońca ja sama będę wysyłać książki bezpośrednio do blogerów i osób, które zakupiły u mnie swoje egzemplarze. Tym razem również nie zabranie niespodzianek i wielu gadżetów i mam nadzieję, że przypadną Wam one do gustu ;-) Poniżej na zdjęciu zdradzam dwa z zaplanowanych przeze mnie gadżetów, które będą promowały Uwikłanych. 



Koniecznie dajcie znać, jak podoba się Wam okładka? ;-) 

2 komentarze:

  1. Moja droga, okładka jest śliczna. Dla mnie, ogromnym zaszczytem jest to, że mogę patronować Twojej książce, za co serdecznie dziękuję. 💕 Bardzo się cieszę, że spełniło się Twoje kolejne marzenie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Mi się podoba okładka ❤️ Już nie mogę się doczekać kiedy przeczytam obie części ❤️ Pozdrawiam cieplutko ❤️

    OdpowiedzUsuń

Uwikłani w księgarniach